Màrqueting, Comunicació i Fundraising
El Departament de Màrqueting, Comunicació i Fundraising de l'ICN2 ofereix una sèrie de serveis per habilitar i optimitzar la difusió del coneixement generat a l'ICN2. El seu objectiu és maximitzar l'impacte entre tots els grups d'interès clau, respectant els principis de la recerca i la innovació responsables (RRI).
Entre les seves responsabilitats es troba la gestió de la pàgina web de l'ICN2, les xarxes socials i la imatge institucional. També coordina les tasques de disseny gràfic per garantir que la qualitat del material de suport visual estigui a l'altura de l'excel·lència científica de l'institut. A més, és responsable de la producció de contingut escrit per a fins externs i interns. Les seves accions estan orientades a trobar la forma més eficaç d'interactuar amb diverses tipus d'audiències, des de la comunitat interna fins a la indústria i el públic general. Una altra missió de l'equip és la de donar suport i liderar esdeveniments amb un gran impacte que eleva el perfil d'ICN2 en diversos contextos, sempre tenint l'educació i la disseminació com a prioritat.
Un dels canvis més significatius del 2023 ha estat la incorporació d'Anna Rovira com la nova Directora de l'equip. El seu rol se centra en desenvolupar iniciatives estratègiques, millorant els processos de planificació i impulsant els esforços de fundraising per recolzar la missió de l'ICN2. Del seu paper s'espera poder alinear les activitats del departament amb els objectius més generals de l'institut, prometent una comunicació més efectiva i reforçant la interacció amb els stakeholders.
Les nostres xarxes socials, LinkedIn, X (el Twitter d'abans) i YouTube, han vist un creixement considerable, posicionant l'ICN2 entre els centres d'investigació més influents a nivell nacional. En relació a la transparència i la responsabilitat, el Departament té un paper clau en la presentació i el compliment dels requisits d'Accés Obert.
Head of Marketing, Communication and Fundraising
Anna Rovira